Kundetilfredshed

Vores strategi

Tilfredse kunder, dygtige medarbejdere og lokalt engagement

Vores strategi er ligetil
Vi har fokus på vores kunder og medarbejdere.
Vi er dybt forankret og engageret i lokalsamfundet og er altid åbne og i dialog med vores omverden.

Fokus på høj kundetilfredshed, service og kvalitet
Vi har fokus på høj service, tilfredse kunder og på kvaliteten af vores leverancer og produkter.

Med en god mavefornemmelse forsøger vi hele tiden at skabe behagelige omgivelser for vores kunder og medarbejdere. Vores kunder skal have en god og hurtig service.

Aktiv del af lokalsamfundet
Vi ønsker at være en aktiv del af lokalsamfundet og støtter sportsklubber og andre gode initiativer.

Vi sætter fokus på lokal dialog, netværk og engagement i initiativer hos vores lokale forhandlere. Blandt andet afholder vi løbende åbent hus-arrangementer, hvor vi samler eksperter i kontorforsyning til en snak om muligheder inden for virksomhedsforsyning og fremtidens kontor.

Vi er over 200 medarbejdere, der er både lokalt og landsdækkende til stede hver dag i hele Danmark. Find vores lokale forhandlere her.

Vi tager ansvar
For Redoffice er det vigtigt at handle efter vores værdier og strategi hver eneste dag. Der skal være en rød tråd i det, vi foretager os. Vi skal opnå gode resultater og altid have en god og åben dialog med vores kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere.

Vi er fast besluttet på at forbedre vores sociale og miljømæssige resultater. Vi arbejder hårdt sammen med vores samarbejdspartnere, leverandører og medlemmer i kæden for en bæredygtig fremtid - for vores kunder, vores medarbejdere og det samfund, som vi er en del af.

Fra kædens start har vi givet hinanden håndslag på at gøre det rigtige. I dag er vores værdier hele tiden grundlaget for, hvem vi er, hvad vi gør og hvordan vi opererer.

Med andre ord er der en sammenhæng mellem det vi siger og det vi gør.

Giv os
en test

Hvad vil du gerne teste?